9.30 – 11.00Pardavimų telefonu psichologija. Pagrindiniai pardavimų žingsniai telefonu. Esminės pardavimų klaidos. Pardavimų telefonu pokalbių algoritmai. Pratimai.
11.00 – 11.15Kavos/arbatos pertrauka
11.15 – 12.451. Savybių formulavimas į naudą. Rask atsakymą į klausimą „Kodėl?“ 2. Balso intonacijų galia. Užkrėsk klientą pozityvia emocija 3. Skaičių magija. Parodyk klientui tikrąją vertę? Praktinės užduotys.
12.45 – 13.30Pietų pertrauka
13.30 – 15.004. Palyginimų metodas. Suprask kaip klientas mąsto ir kaip jis suvokia vertes. 5. Klausinėjimo technikos. Žinok kokio nori atsakymo ir gauk jį.  6. 4P metodas. Būk atviras su klientu ir gebėk neutralizuoti negatyvus. 7. Atvirų durų metodas. Pažadėdamas nuolaidas, gauk kliento įsipareigojimus. Praktinės užduotys.
15.00 – 15.45SPA Procedūra

 

Dėstymo metodai: Grupinis darbas. Praktinės užduotys. Kūrybinės interaktyvios užduotys komandose. Situacijų analizė ir sprendimai.

Įgyjami gebėjimai: Supras esminius pardavimų telefonu psichologinius niuansus. Mokės pritaikyti geriausiai tinkamą pardavimo telefonu metodą, atsižvelgiant į kliento tipą ir jo poreikius. Gebės taikyti kelis skirtingus metodus pardavimo procese. Žinos esminius bendravimo su klientu psichologinius aspektus.

Seminaro kaina asmeniui: 117* EUR (Į kainą įskaičiuotos kavų pertraukos)
* Skatiname dalyvauti po kelis žmones iš vienos įmonės!

Lektorius: Darius Rupšlaukis (http://www.derybos.lt/lektoriai/)

REKOMENDACIJAPo mokymų susiplanuokite savaitgalį su šeima ar kolegomis Palangoje!