1. Veiklos planavimas ir sėkmingų sprendimų priėmimas. Darbo dienos, savaitės, mėnesio, metų veiklos planai. Laiko planavimas ir darbotvarkės. Tikslų kėlimas, jų vykdymas ir kontrolė. Darbų rangavimas ir vertinimo kriterijai.  Praktinės užduotys.

2. Aktyvūs pardavimai. Pardavimų darbų planavimas ir organizavimas. Pagrindiniai klientų paieškos šaltiniai. Pagrindiniai bendravimo su klientu etapai. Klientų motyvai, dėl kurių jie gali įsigyti mūsų paslaugą. Dažniausiai kylantys nesusipratimai ir kliento abejonės pardavimo procese. Triukai pardavimo užbaigimui. Darbas grupėse.

3. Telemarketingas. Pagrindiniai principai ir saviruoša. Telefoninių pokalbių schemos ir algoritmai. Detalus pasiruošimas pokalbiui. Pasitikėjimas savimi. Telefoninių pokalbių baimės ir klaidos. Jų neutralizavimas.  Balso intonacijų galia. Balso intonacijų pratimai.

4. Bendravimo su klientais įgūdžiai. Detalus pasiruošimas susitikimui. Pasirengimo darbų lentelė ir scenarijai. Informacijos apie klientą surinkimas. Susitarimas dėl susitikimo. Kliento naudų prognozavimas ir vertės kūrimas. Kūrybiškas mąstymas  ir jo pagalba kuriant naujas vertes klientams. Vaidmenų situacijos ir pratimai.

“DerybosLT” – aukštos kvalifikacijos mokymų centras, orientuojasi individualiai į kiekvienos įmonės poreikius, pagal tai sudarydamas unikalią programą pritaikytą tik Jūsų įmonei. Mokymų esmė teorines žinias panaudoti praktiškai, todėl mokymų metu atliekama labai daug praktinių užsiėmimų: 30% teorija, 70% praktika. Išklausę kursą darbuotojai gauna sertifikatus.

Seminaro kaina derinama individualiai (Į kainą įskaičiuoti pietūs ir kavų pertraukos)
El.paštas: mokymai@derybos.lt
Tel. 8-636-11200