2020 m. Kovo mėn. 25 d. (trečiadienis)

Vilnius

9.30 – 11.00 Kodėl pardavimai telefonu efektyvūs? Kaip planuoti ir efektyviai vykdyti pardavimus telefonu. Kada efektyviausia vykdyti pardavimus telefonu. Asmeniniai gebėjimai, baimės, balso valdymas ir klausa. Praktinės užduotys ir saviugda.

11.15 – 12.45 Šaltų ir šiltų skambučių pokalbių planai. Pasiruošimas pokalbiui ir reikalingos informacijos rinkimas. Kas lemia sėkmę ir ko vengti? Kaip tinkamai įtraukti klientą į pokalbį ir pasiekti naudingus rezultatus. Praktinė užduotis „Skambutis“.

13.15 – 14.45 Uždarų klausimų pinklės ir atvirų klausimų magija. Kaip tinkamai formuluoti klausimus siekiant klientą įtraukti į pokalbį ir atskleisti jo poreikius. Privalumų klausimai ir klausimai „Va Bank“. Praktinė užduotis „Miręs klientas“.

Į seminarą atsinešti: Po 3-5 kontaktus potencialių klientų. Po 3-5 kontaktus klientų, kurie pabėgo, išsisukinėja ir sunkiai atskleidžia savo poreikius.

Seminaro nauda:

Susikursite ar pasikoreguosite pokalbių planus;

Praktiškai atliksite pardavimų skambučius;

Išmoksite tinkamai formuoti klausimus;

Gebėsite pateikti „Va bank“ klausimus.

Gausite 30 dienų konsultacijos el.paštu po seminaro.

Investicija: 120 eurų asmeniui

Seminarą veda: DerybosLT saviugdos treneris Darius Rupšlaukis