2020 m. Gegužės mėn. 27 d. (Trečiadienis)

Vilnius

9.30 – 11.00 Klientų prieštaravimų tipai ir priežastys. Kaip laiku ir tinkamai sureaguoti į prieštaravimus. Kokius prevencinius veiksmus reikia atlikti ruošiantis susitikimui. Prieštaravimai dėl kainos. Kaip nustatyti tikrąsias prieštaravimų priežastis. Praktinės užduotys.

11.15 – 12.45 Prieštaravimai dėl galimybių. Kaip įvertinti savo ir kliento galimybes. „Alternatyvų metodas“ ir jo taikymas.  „Didesnio pyrago“ metodas ir kaip jį paruošti. Prieštaravimai dėl skirtingų suvokimų. 3 įgūdžiai, kuriuos galiu panaudoti jiems įveikti. Praktinės užduotys.

13.15 – 14.45 Klientų manipuliacijos ir spaudimai. Kaip reaguoti į manipuliacijas. Savitvarda ir emocijų valdymas. „Reikalavimų įkainojimo“ metodas ir jo taikymas. Emociniai prieštaravimai. Kaip bendrauti su nusivylusiais klientais. „Kunigo metodas“ ir jo taikymas.  Praktinės užduotys ir užduotys saviugdai.

Seminaro nauda:

Teorinės ir praktinės žinios išbandytos pardavimuose;

Sužinosite 4 klientų prieštaravimų būdus;

Išmoksite 4 prieštaravimų valdymo metodus;

Gebėsite naudotis 3 įgūdžiais bendraujant su klientais;

30 dienų konsultacijos el.paštu po seminaro.

 

Seminarą veda: DerybosLT saviugdos treneris Darius Rupšlaukis

Investicija: 120 eurų asmeniui