1. Klientų aptarnavimo psichologija. Klientų aptarnavimo etapai. Saviruoša ir stereotipų laužymas. 6 sėkmės faktoriai. Informacijos apie klientus rinkimas, kaupimas ir valdymas. Informacijos apie klientus šaltiniai. Pratimai.

2. Pirmojo kontakto sėkmės faktoriai. Prekės pristatymo metodai. Aktyvus klausimasis ir klausimų formavimo technikos. Prekės suteikiamų galimybių ir naudos atskleidimas klientui. Emociniai argumentavimo metodų aspektai. Vaidmenų situacijos ir pratimai.

3. Pardavėjo ir kliento kūno kalba. Kliento poreikių identifikavimas. Atstumas ir darbas su klientu. Teigiamų požiūrių formavimas. Negatyvūs gestai ir jų eliminavimas iš savo kalbos. Sumodeliuotos situacijos filmavimas. Filmuotos medžiagos peržiūra ir analizavimas. Diskusijos.

4. Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas ir pagrindinės jų įveikimo technologijos. Pagrindiniai prieštaravimų tipai ir priežastys. Savalaikės ir efektyvios reakcijos į klientų prieštaravimus. 9 žingsniai į sėkmę. Pardavimų užbaigimo taktikos. Praktinės užduotys.

“DerybosLT” – aukštos kvalifikacijos mokymų centras, orientuojasi individualiai į kiekvienos įmonės poreikius, pagal tai sudarydamas unikalią programą pritaikytą tik Jūsų įmonei. Mokymų esmė teorines žinias panaudoti praktiškai, todėl mokymų metu atliekama labai daug praktinių užsiėmimų: 30% teorija, 70% praktika. Išklausę kursą darbuotojai gauna sertifikatus.

Seminaro kaina derinama individualiai (Į kainą įskaičiuoti pietūs ir kavų pertraukos)
El.paštas: mokymai@derybos.lt
Tel. 8-636-11200