Klientų aptarnavimo psichologija. Klientų aptarnavimo etapai. Saviruoša ir stereotipų laužymas. 6 sėkmės faktoriai. Informacijos apie klientus rinkimas, kaupimas ir valdymas. Informacijos apie klientus šaltiniai.

Pirmojo kontakto sėkmės faktoriai. Prekės ar paslaugos pristatymo metodai. Aktyvus klausymasis ir klausimų formavimo technikos. Prekės suteikiamų galimybių ir naudos atskleidimas klientui. Emociniai argumentavimo metodų aspektai.

Pardavėjo ir kliento kūno kalba. Kliento poreikių identifikavimas. Atstumas ir darbas su klientu. Teigiamų požiūrių formavimas. Negatyvūs gestai ir jų eliminavimas iš savo kalbos.

Darbas su prieštaravimais. Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas ir pagrindinės jų įveikimo technologijos. Pagrindiniai prieštaravimų tipai ir priežastys. Savalaikės ir efektyvios reakcijos į klientų prieštaravimus. 9 žingsniai į sėkmę. Pardavimų užbaigimo taktikos.

Papildomų pardavimų skatinimas. Kaip nustatyti kliento poreikį papildomam pirkimui. 3-4 klausimų metodas. Leisti klientui rinktis. Kaip parduoti paliekant pozityvias emocijas.

Seminaro kaina derinama derybų keliu :)

El.paštas: mokymai@derybos.lt
Tel. 8-636-11200