03.27 Vilnius

03.28 Kaunas

03.29 Palanga

 

9.30-11.00 Kodėl pardavimai telefonu efektyvūs? Šaltų ir šiltų skambučių pokalbių planai. Pasiruošimas pokalbiui ir reikalingos informacijos rinkimas. Asmeniniai gebėjimai, baimės, balso valdymas ir klausa. Praktinės užduotys.

11.15-12.45 Uždarų klausimų pinklės ir atvirų klausimų magija. Kaip tinkamai įtraukti klientą į pokalbį ir pasiekti naudingus rezultatus. Privalumų klausimai ir klausimai „Va Bank“. Praktinės užduotys.

13.30-15.00 Efektyvūs komunikaciniai įrankiai. Argumentavimo formos ir taisyklės. Argumentų orientavimas į kliento tipą. Pokalbio vedimo stadijos ir taktikos kiekvienoje iš jų. Klientų prieštaravimai ir metodai juos įveikti. Praktinės užduotys

15.15-16.45 Klientų lojalumo užtikrinimas. Mitai apie klientų norus. Kiek norai atspindi klientų poreikius. Kaip pririšti prie savęs klientus ir juos išlaikyti. Asmeniniai žingsniai klientų lojalumui užtikrinti. Kūrybinė užduotis.

Daugiau informacijos: seminarai@derybos.lt