Gegužės 17 (Antradienis)

Klientų prieštaravimų tipai ir priežastys. Kaip laiku ir tinkamai sureguoti į prieštaravimus. Kokius prevencinius veiksmus reikia atlikti ruošiantis susitikimui.

Prieštaravimai dėl kainos. Kaip nustatyti tikrąsias prieštaravimų priežastis.

Prieštaravimai dėl galimybių. Kaip įvertinti savo ir kliento galimybes. „Alternatyvų metodas“ ir jo taikymas.  „Didesnio pyrago“ metodas ir kaip jį paruošti.

Prieštaravimai dėl skirtingų suvokimų. 3 įgūdžiai, kuriuos galiu panaudoti jiems įveikti.

Klientų manipuliacijos ir spaudimai. Kaip reaguoti į manipuliacijas. Savitvarda ir emocijų valdymas. „Reikalavimų įkainojimo“ metodas ir jo taikymas.

Emociniai prieštaravimai. Kaip bendrauti su nusivylusiais klientais. „Kunigo metodas“ ir jo taikymas.

Seminaro nauda:

Teorinės ir praktinės žinios išbandytos pardavimuose;

Sužinosite 4 klientų prieštaravimų būdus;

Išmoksite 4 prieštaravimų valdymo metodus;

Gebėsite naudotis 3 įgūdžiais bendraujant su klientais;

30 dienų konsultacijos el.paštu po seminaro.

Seminarą veda: DerybosLT saviugdos treneris Darius Rupšlaukis 

VIETA

T. Kosciuškos g. 30, Vilnius

LAIKAS

09:30-15:00

KAINA

120.00