Balandžio 20 dieną (Ketvirtadienis)

9.30-11.00 Klientų aptarnavimo psichologija. Pagrindiniai klientų tipai ir kaip prie jų prisiderinti. Pagrindinės bendravimo klaidos ir kaip jų išvengti. Kaip valdyti klientų prieštaravimus.  Praktinės užduotys.

11.15-12.45 Kaip valdyti sudėtingas situacijas. Negatyvių formuluočių keitimas į pozityvias. Kaip išvengti neiginių. Negatyvios informacijos pateikimas pozityviai. 4P ir „Sumuštinio“ metodų taikymas praktikoje. Praktinės užduotys.

13.30-15.00 Papildomų pardavimų skatinimas. Kaip nustatyti kliento poreikį papildomam pirkimui. 3-4 klausimų metodas. Leisti klientui rinktis. Kaip parduoti paliekant pozityvias emocijas. Intensyvi pardavimų treniruotė ir užduotys saviugdai.

Seminaro nauda:

6 akademinių valandų seminaras su praktinėmis užduotimis ir individualiomis saviugdos užduotimis manų darbams;

Sužinosite kaip atpažinti psichologinius klientų tipus ir kaip su jais pozityviai bendrauti;

30 dienų konsultacijos el.paštu po seminaro.

Registracija: mokymai@derybos.lt

Investicija: 120 eur

Seminarą veda: DerybosLT saviugdos treneris Darius Rupšlaukis