2023 Rugsėjo 28 (ketvirtadienis) Vilnius
9.00-10.30 Klientų aptarnavimo telefonu psichologija. 5 bendravimo telefonu sėkmės faktoriai. 5 esminės klaidos, kurių reikia vengti. Pratimai ir užduotys.
10.45-12.15 Sudėtingos bendravimo telefonu situacijos. Klientų prieštaravimų tipai ir priežastys. Kaip laiku ir tinkamai sureguoti į prieštaravimus. 3 įgūdžiai, kuriuos galiu panaudoti jiems įveikti. Praktinės užduotys.
13.00-14.30 Klientų manipuliacijos ir spaudimai. Kaip reaguoti į manipuliacijas. „Reikalavimų įkainojimo“ metodas ir jo taikymas. „Kunigo metodas“ ir jo taikymas. Praktinės užduotys ir užduotys saviugdai.
14.45-16.15 Psichologiniai klientų tipai. Sudėtingi klientai ir kaip bendrauti su jais. Kaip atpažinti kliento tipą bendraujant telefonu. Savikontrolė ir bendravimo metodai su sudėtingais klientais. Praktinės užduotys.
Seminaro nauda:
Teorinės ir praktinės žinios išbandytos bendravime su klientais;
Susipažinsite ir išmoksite naudoti 3 prieštaravimų valdymo metodus;
Išmoksite metodų kaip elgtis su sudėtingais klientais;
Gebėsite naudotis 3 įgūdžiais bendraujant su klientais ir kolegomis;
Seminarą veda: DerybosLT saviugdos treneris Darius Rupšlaukis
Registracijai ir pasiteirauvimui: seminarai@derybos.lt
Investicija: 125 eur + PVM