2023 Rugsėjo 28 (ketvirtadienis) Vilnius

9.00-10.30 Klientų aptarnavimo telefonu psichologija. 5 bendravimo telefonu sėkmės faktoriai. 5 esminės klaidos, kurių reikia vengti. Pratimai ir užduotys.

10.45-12.15 Sudėtingos bendravimo telefonu situacijos. Klientų prieštaravimų tipai ir priežastys. Kaip laiku ir tinkamai sureguoti į prieštaravimus.  3 įgūdžiai, kuriuos galiu panaudoti jiems įveikti. Praktinės užduotys.

13.00-14.30 Klientų manipuliacijos ir spaudimai. Kaip reaguoti į manipuliacijas.  „Reikalavimų įkainojimo“ metodas ir jo taikymas. „Kunigo metodas“ ir jo taikymas.  Praktinės užduotys ir užduotys saviugdai.

14.45-16.15 Psichologiniai klientų tipai. Sudėtingi klientai ir kaip bendrauti su jais. Kaip atpažinti kliento tipą bendraujant telefonu.  Savikontrolė ir bendravimo metodai su sudėtingais klientais. Praktinės užduotys.

Seminaro nauda:

Teorinės ir praktinės žinios išbandytos bendravime su klientais;

Susipažinsite ir išmoksite naudoti 3 prieštaravimų valdymo metodus;

Išmoksite metodų kaip elgtis su sudėtingais klientais;

Gebėsite naudotis 3 įgūdžiais bendraujant su klientais ir kolegomis;

 Seminarą veda: DerybosLT saviugdos treneris Darius Rupšlaukis

Registracijai ir pasiteirauvimui: seminarai@derybos.lt

Investicija: 125 eur + PVM