Birželio  14 (Trečiadienis) Vilnius

9.30-11.00 Bendravimo su klientu etapai. Pirmojo įspūdžio reikšmė.  5 kliento aptarnavimo žingsniai. Teisingas savęs pateikimas ir savalaikis kliento asmenybinio tipo įvertinimas.

Tikslas Jums: Turėti rekomendacijas pozityvaus įspūdžio formavimui. Žinoti esminius 5 žingsnius klientų aptarnavime.

11.15-12.45 Pagrindiniai įrankiai kliento poreikio nustatymui. Teisingas kliento poreikių nustatymas ir jų vykdymas. Pozityvių formuluočių pateikimas klientui. Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką.

Tikslas Jums: Žinoti kaip ugdyti klausymosi ir stebėjimo įgūdžius. Žinoti 1-2 metodus negatyvios informacijos pateikimui pozityviai.

13.30-15.00 Priežastys, sukeliančios kliento nepasitenkinimą. Kaip „atremti“ Jums asmeniškai, Jūsų organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą ir manipuliavimą? Kaip bendrauti su „Sudėtingais žmonėmis“. Praktinė užduotis.

Tikslas Jums: Mokėti atpažinti sudėtingų žmonių tipus. Turėti veiksmus kaip su jais elgtis ir ko vengti aptarnavimo procese.

15.15-16.45 Dažniausiai praktikoje pasitaikančios sudėtingos situacijos ir efektyvus jų sprendimas.  Kaip suvaldyti stresą ir neigiamas emocijas. 4 streso valdymo būdai. Vaidmenų situacijos ir praktinės užduotys.

Tikslas Jums: Turėti 1-2 metodus sudėtingų situacijų valdymui. Turėti 3-4 asmeninio streso valdymo būdus.

Registracija: mokymai@derybos.lt

Investicija: 125 eur

Seminarą veda: DerybosLT saviugdos treneris Darius Rupšlaukis