Birželio 14 (Antradienis)

Kur dingsta mūsų klientai? Kas lemia klientų prisirišimą prie produktų, paslaugų ir jas parduodančių žmonių. Gerų santykių motyvas – kaip išnaudoti jį išlaikant savo klientus.

Klientų lojalumo programų kūrimas. Kūrybinis ir pragmatiškasis mąstymai. Jų poveikis išlaikant klientų lojalumą. 4 žingsnių schema.

Bendravimo ir santykių palaikymo su klientais kanalai. Kada ir kuriuos geriau išnaudoti. Metodas „Auksinis apskritimas“ ir jo taikymas praktikoje. 4P metodas ir jo taikymas bendraujant su klientais raštu.

Seminaro nauda:

Teorinės ir praktinės žinios išbandytos pardavimuose;

Sužinosite kas motyvuoja klientus be geros kainos;

Sukursite klientų lojalumo palaikymo programos metmenis;

Gebėsite naudotis 2 metodais, stiprinančiais bendravimą su klientais;

30 dienų konsultacijos el.paštu po seminaro.

Seminarą veda: DerybosLT saviugdos treneris Darius Rupšlaukis 

VIETA

T. Kosciuškos g. 30, Vilnius

LAIKAS

09:30-15:00

KAINA

120.00