2023 GRUOŽIO 21 (ketvirtadienis) Vilnius

9.30-11.00 Kodėl pardavimai telefonu efektyvūs? Šaltų skambučių pokalbių planai. Asmeniniai gebėjimai, baimės, balso valdymas ir klausa. Praktinės užduotys.

11.15-12.45 Uždarų klausimų pinklės ir atvirų klausimų magija. Kaip tinkamai įtraukti klientą į pokalbį ir pasiekti naudingus rezultatus. Privalumų klausimai ir klausimai „Va Bank“. Praktinės užduotys.

13.30-15.00 Kaip įtikinti klientą. Argumentavimo formos ir taisyklės. Argumentų orientavimas į kliento tipą. Pokalbio vedimo stadijos ir taktikos kiekvienoje iš jų. Klientų prieštaravimai ir metodai juos įveikti. Praktinės užduotys

Pardavimų telefonu planavimas ir valdymas. Psichologiniai savęs įtikinimo metodai. Kaip išsivalyti mintis ir nusinulinti. Saviugdos pratimai pardavimų telefonu įgūdžiams tobulinti.  Praktinės užduotys.

Jūsų tikslai:

Turėti pavyzdinį pokalbių planą, kad pagal jį namų darbams pasiruošti 2-3  skirtingiems skambučių atvejams.

Turėti po 5-6 atvirus klausimus kliento įtraukimui į pokalbį.

Turėti 2-3 rekomendacijas argumentų taikymui pardavimuose.

Turėti 1-2 metodus prieštaravimų įveikimui.

Turėti 2-3 rekomendacijas planavimui.

Turėti 2-3 saviugdos tikslus įgūdžiams tobulinti.

Seminaro treneris: Darius Rupšlaukis

Registracija: seminarai@derybos.lt

Investicija: 125 eurai asmeniui (5-tas dalyvis DYKAI).

P.S. Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:
  • išsamią metodinę medžiagą;
  • 8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro;
  • vaišinsime pietumis ir kava pertraukėlių metu.