Balandžio 12 (Antradienis)

Pardavimų telefonu psichologija. Pagrindiniai pardavimų žingsniai telefonu. Pasiruošimas pokalbiui.

Kaip sušildyti kontaktus, pagrindiniai metodai.

Klausimų formulavimas telefoninių pokalbių metu. Kodėl naudinga išgauti „NE“ pirmo pokalbio metu.

Pokalbio valdymas klausimų pagalba. Atsakinėjimas į klientų klausimus.

Pozityvių atsakymų formulavimas. Kaip išvengti pokalbyje neiginių, kaltinimų ir negatyvių formuluočių. Praktinės užduotys.

Klientų poreikių apklausos schema. Kaip tinkamai ją paruošti? Ką turiu žinoti apie kliento poreikius? Kaip numatyti reikiamas frazes ir klausimus.

Pokalbio skripto sudarymas, pagal skirtingus pokalbio tikslus.

Seminaro nauda:

Teorinės ir praktinės žinios išbandytos pardavimuose;

Sužinosite 3 metodus kaip sušildyti kontaktus;

Susikursite „Auksinių klausimų“ skrynelę;

Gebėsite numatyti klausimus kritinėms situacijoms;

30 dienų konsultacijos el.paštu po seminaro.

Seminarą veda: DerybosLT saviugdos treneris Darius Rupšlaukis

VIETA

T. Kosciuškos g. 30, Vilnius

LAIKAS

09:30-15:00

KAINA

120.00